Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Specialist


Functie

Als Customer Service Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor elke klant die contact probeert op te nemen via telefoon, mail of chat. Het soort vragen dat onze klanten stellen is zeer breed: van product- en toepassingsadvies tot vragen over Fleet Management, vragen over leveringen, facturatie, beschikbaarheid enzovoort. Het is jouw doel om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden in het eerste contact. Maar maak je geen zorgen als de vragen te moeilijk worden: je kunt rekenen op een sterk back-office team dat je zal ondersteunen. Omdat je veel contacten per dag hebt, verwachten we bovendien dat je een sleutelrol speelt bij het identificeren van verkoopleads en het verbeteren van de gegevenskwaliteit van de klanten die je ontmoet. Kortom:
  • Klanten een hoge servicestandaard bieden
  • Indien mogelijk een eerste contact oplossing bieden aan onze klanten
  • Complexe klantvragen ondersteunen
  • Bijdragen aan de verkoopdoelstellingen
  • Bijdragen aan het team


Bedrijfsinformatie
Het bedrijf is gesticht in 1941 en maakt en ontwerpt toonaangevende spitstechnologie, software en services voor de professionele bouwindustrie, die zich duidelijk van de rest onderscheiden op verschillende vlakken. Ze zijn wereldwijd actief, gevestigd in meer dan 120 landen met meer dan 32 000 medewerkers. Desondanks de grootte van dit bedrijf, is dit een familiaal bedrijf en dat voel je ook aan hun informele en warme bedrijfscultuur. De waarden van dit bedrijf?
  • Integriteit
  • Moed
  • Samenwerken
  • Betrokkenheid

Jouw profiel

Je bent vastberaden, leergierig en sterk servicegericht en oplossingsgericht. Je bent in staat om effectief samen te werken met interne en externe belanghebbenden om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Je kunt je werk ook zelfstandig beheren en werkt graag samen met collega's van alle afdelingen. Je begrijpt het belang van goed functionerende processen voor het succes van een bedrijf en bent in staat verbetermogelijkheden op te sporen om verandering te stimuleren. Idealiter heb je al werkervaring in een klantenservice, customer care, backoffice of commercieel georiënteerde omgeving. Kennis van MS Office (Excel, Powerpoint, Word) is een must, en nog beter als je al hebt gewerkt met Sharepoint, SAP en/of Salesforce. Je kan vlot communiceren met klanten en stakeholders in het Frans en Nederlands (gesproken en geschreven), en hebt een goede kennis van het Engels. Identificeer jij je ook met onze waarden van integriteit, moed, teamwerk en betrokkenheid? Bij Hilti kun je ze elke dag naleven en trots zijn op de bijdrage die je levert aan een duurzame wereld. "Bouwen aan een betere toekomst" is niet voor niets onze slogan.
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)

Aanbod

✓ Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring ✓ Een royaal salarispakket met mooie extralegale voordelen: maaltijd- en ecocheques, collectieve en persoonlijke bonus, groeps- en hospitalisatieverzekering, cafetariaplan, 25 verlofdagen (4 dagen worden gepland tussen Kerst-Nieuwjaar), netto onkosten; ✓ Een lekkere fruitmand; ✓ Een ping-pong tafel om je tijdens de lunch uit te leven; ✓ Een opleiding van 1 maand om het gamma te leren kennen en je klaar te stomen naar je functie; ✓ Een familiale en warme bedrijfscultuur met teambuildings, evenementen, mooie werkomgeving, fijne/collegiale collega's... Het bedrijf hecht belang aan het welzijn van hun personeel, sustainability en veiligheid. ✓ We bieden ook persoonlijke, materiële en financiële ondersteuning: ✓ Wekelijkse individuele en teamvergaderingen, evenals jaarlijkse persoonlijke ontwikkelingsgesprekken ✓ Horizontale en verticale groeimogelijkheden ✓ Flexibiliteit tussen werk en privé met 3 thuiswerkdagen en flexibele uren ✓ Een marktconform salaris op basis van een 38-urige werkweek, evenals een collectieve en individuele jaarlijkse bonus

Solliciteren

Siham El Ghayati
003224210870

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht